Servicemål

I PKA har vi nogle klare mål for den service, vi ønsker at vores medlemmer skal opleve. Alle måneder hidtil i 2016 er målene nået.

  1. 90 % af de skriftlige henvendelser skal besvares af en rådgiver inden for 5 arbejdsdage.
  2. 80 % af telefonopkaldene skal besvares inden for 30 sekunder efter, at medlemmet har valgt, hvad henvendelsen drejer sig om.
  3. 90 % af udbetalingerne skal ekspederes inden for 10 arbejdsdage, fra PKA modtager ansøgningen om udbetaling fra medlemmet. Løbende udbetalinger kommer dog til udbetaling den 3. bankdag efter den første, hvis PKA har modtaget ansøgningen senest den 20. i måneden inden.

Som besøgende på siden accepterer du automatisk, at vi bruger cookies. Vi bruger primært cookies til at forbedre brugeroplevelsen og til statistik. Du kan læse om vores cookiepolitik.

Luk

Som besøgende på siden accepterer du automatisk, at vi bruger cookies. Vi bruger primært cookies til at forbedre brugeroplevelsen og til statistik. Du kan læse om vores cookiepolitik.

Luk