Er du utilfreds?

Selv om langt de fleste af vores medlemmer er tilfredse med PKA's håndtering af deres sag, så opstår der naturligvis uenigheder en gang imellem. 

Hvis du er uenig i en afgørelse eller føler dig forkert behandlet, vil vi altid gerne i kontakt med dig.

Vi anbefaler dig først at kontakte en pensionsrådgiver ved at chatte eller ringe. Hvis du har en formel klage, kan du sende den til klageansvarlig Maybritt Mørch i PKA. Skulle du efter korrespondancen med vores klageansvarlige stadig være uenig, har du mulighed for at gå videre til Ankenævnet for Forsikring.

En klage over et produkt eller en service, du har købt hos os, kan også indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Bor du i et andet EU-land, kan du anvende EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr. Husk at angive vores e-mail adresse pka@pka.dk.

Har du brug for hjælp?

Vi er på chatten
Mandag - onsdag 8.30 - 20.00
Torsdag 8.30 - 15.00
Grundlovsdag lukket

Start chat

Vi er klar ved telefon og chat
Mandag - onsdag 8.30 - 20.00
Torsdag 8.30 - 15.00
Grundlovsdag lukket

39 45 45 40
  • Ris og ros

    Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis du har spørgsmål eller kommentarer, ris eller ros til vores medlemsservice. 

    
                                            
    Fejl i upload af dokument - max størrelse 10 mb
    Vi tjekker for robotter. Skriv svaret her:
    =

    Du hører fra os i løbet af 5-10 hverdage. Vi sender svar til din eBoks eller med posten. Samtidig lægger vi en kopi af brevet i din postmappe øverst på siden her på pka.dk.

    Du hører fra os i løbet af 5-10 hverdage. Vi sender svar til din eBoks eller med posten. Samtidig lægger vi en kopi af brevet i din postmappe her på siden.

    Der er sket en fejl
  • Klag til PKA's klageansvarlige

    Hvis du er uenig i en afgørelse, eller føler dig forkert behandlet, vil vi altid gerne i kontakt med dig. Vi anbefaler dig først at kontakte en pensionsrådgiver ved at chatte eller ringe. Hvis du har en formel klage, kan du sende den til PKA's klageansvarlige Maybritt Mørch her.

    Vi tjekker for robotter. Skriv svaret her:
    =

    Du hører fra os om ca. 6 hverdage. Vi sender beskeden til din indbakke og lægger den også i din postmappe.

    Vi lægger et svar i din postmappe om få dage.

    Der er sket en fejl